Διαφημιστικά Φυλλάδια

Εμφάνιση όλων των 4 αποτελεσμάτων


Οι καλύτερες προσφορές φυλλάδια, με τον σχεδιασμό του διαφημιστικού φυλλαδίου σας και την εκτύπωση.

Στην iektiposeis δημιουργούμε διαφημιστικά φυλλάδια για κάθε ανάγκη με το καθένα να είναι ξεχωριστό σε απόλυτη αρμονία με το προφίλ του κάθε πελάτη

Πώς να σχεδιάσετε ένα φοβερό φυλλάδιο (ακόμα κι αν δεν είστε σχεδιαστής)

Αυτό το άρθρο θα σας καθοδηγήσει στη διαδικασία και στη λογική του σχεδιασμού ενός βασικού αλλά ελκυστικού φυλλαδίου. Θα δούμε πώς μπορείτε να σχεδιάσετε το περιεχόμενό σας, να βρείτε και να εφαρμόσετε κάποιες εικόνες ποιότητας και να χειριστείτε την ευθυγράμμιση ενός σημαντικού περιεχομένου, χωρίς να θυσιάζετε πάρα πολύ την οπτική έκκληση.

Φυλλάδια εκτύπωση – εκτύπωση διαφημιστικών φυλλαδίων και εντύπων

Δεν υπάρχει Photoshop; Κανένα πρόβλημα

Ξεκινώντας: Σχεδιάστε το περιεχόμενό σας

Το πρώτο βήμα σε κάθε σχέδιο σχεδιασμού είναι να οργανώσετε τις πληροφορίες σας. Τι απαιτείται? Ποιοι είναι οι στόχοι σου? Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα φανταστικό έργο, θα χρησιμοποιήσω κάποιο κείμενο πλήρωσης αλλά θα προσπαθήσουμε να το διατηρήσουμε πραγματικό με το περιεχόμενο.

Κάθε καλό εισιτήριο συναυλιών πρέπει να πει, τουλάχιστον, πού και πότε είναι η συναυλία, ποιος παίζει και πόσο κοστίζει. Έχω σχεδιάσει πολλά πραγματικά αληθινά φεστιβάλ συναυλιών χρησιμοποιώντας μόνο αυτές τις πληροφορίες, αλλά για να το καταστήσω λίγο πιο δύσκολο, ας υποθέσουμε ότι υπάρχουν και μερικές παραγράφους του αντιγράφου για να συμπεριληφθούν επίσης.

«Ο στόχος σας τότε πρέπει να είναι να μειώσουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε εύκολα εύπεπτα κομμάτια».

Αν και τα φυλλάδια μπορούν και πρέπει να έχουν περισσότερες πληροφορίες από τη μέση διαφάνεια παρουσίασής σας, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τρελαθείτε με το περιεχόμενο. Οι ίδιοι βασικοί κανόνες ισχύουν εδώ: λιγότερα είναι περισσότερα. Εάν δημιουργήσετε ένα φυλλάδιο που αποτελείται κυρίως από μεγάλα κομμάτια κειμένου, ελάχιστοι άνθρωποι θα το δουν για περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο. Θα δουν μόνο ότι μοιάζει με πολλή δουλειά για να ταξινομηθεί και να προχωρήσει.

Ο στόχος σας τότε πρέπει να είναι να καταγράψετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε εύκολα εύπεπτα κομμάτια. Πετάξτε οτιδήποτε δεν χρειάζεστε πραγματικά και αναζητήστε τρόπους για να κάνετε τι χρειάζεστε πιο συνοπτικό.

Βήμα 1: Συνδυάστε τις εικόνες

Ρυθμίστε το έγγραφό σας ώστε να ταιριάζει με το επιθυμητό μέγεθος φυλλαδίου: Α5, Α4, Α3 κλπ. Δεν έχει σημασία, απλά βεβαιωθείτε ότι θα πάτε με κάθετο προσανατολισμό.

Μόλις τοποθετήσετε το έγγραφό σας, ρίξτε τις δύο εικόνες από ψηλά, επιτρέποντάς τους να αναλάβουν ολόκληρο τον καμβά σας. Είναι δύσκολο να θυσιάσετε το χώρο σε ένα γεμάτο σχεδιασμό, αλλά πραγματικά θέλουμε να το φτιάξουμε αυτό το εντυπωσιακό φυλλάδιο.

Σε αυτό το σημείο σκεφτόμαστε πιθανώς ότι αυτές οι εικόνες είναι πολύ γεμάτες και ότι δεν μπορούμε να βάλουμε κανένα κείμενο μέσα, αλλά μην ανησυχείτε, θα το φροντίσουμε στο επόμενο βήμα.

Βήμα 2: Συμπληρώστε το κάτω μέρος

Για να βεβαιωθείτε ότι τα χρώματα όλων μας φαίνονται καλά μαζί, είναι πάντα καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε χρώματα που εμφανίζονται ήδη στην εικόνα.

Μόλις αποκτήσετε το ομοιόμορφο ορθογώνιο χρώμα σας πάνω στη φωτογραφία σας, μειώστε την αδιαφάνεια του σε περίπου 84%. Οι περισσότερες εφαρμογές με γραφικά σας επιτρέπουν να μειώσετε την αδιαφάνεια ενός αντικειμένου, αν όχι, θα πρέπει απλώς να χρησιμοποιήσετε ένα συμπαγές χρώμα.

Όπως μπορείτε να δείτε, αυτό μας δίνει ένα φόντο που είναι πιο ενδιαφέρον από ένα συμπαγές χρώμα, αλλά πολύ πιο εύκολο να τοποθετήσετε κείμενο πάνω από την αρχική φωτογραφία μας. Επιπλέον, η εισαγωγή της επικάλυψης χρώματος κάνει τις δύο πολύ διαφορετικές εικόνες μας να φαίνονται πραγματικά τέλειες μαζί.

Βήμα 3: Προσθέστε μια επικεφαλίδα

Κάθε καλός οδηγός χρειάζεται έναν τίτλο, οπότε ας φροντίσουμε αυτό στο επόμενο βήμα. Θυμηθείτε ότι η επικεφαλίδα δεν πρέπει απαραιτήτως να βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας. Θα τοποθετήσουμε τη δική μας κοντά στο κατώτατο σημείο της εικόνας ή όπου αλλού θέλετε.

Για να το κάνω αυτό, επαναλάμβανα την ίδια βασική διαδικασία όπως στο τελευταίο βήμα. Σχεδίασα ένα μαύρο κουτί που έρχεται από τη δεξιά πλευρά του φυλλαδίου και στη συνέχεια μειώσατε την αδιαφάνεια αρκετά για να αφήσετε τη φωτογραφία να αρχίσει να δείχνει. Αυτό βοηθά στο να γίνει πιο ευανάγνωστο το κείμενο σε αυτό το κατειλημμένο φόντο.

Για τη γραμματοσειρά, χρησιμοποίησα έξι καπάκια από το σκίουρο γραμματοσειράς. Η συμπυκνωμένη, all-caps φύση της γραμματοσειράς είναι ιδανική για την εμφάνιση που προσπαθούμε να επιτύχουμε.

Βήμα 4: Ποιος, πότε και πότε

Δεδομένου ότι εξετάσαμε το σημείο της επικεφαλίδα μας, είμαστε κάτω από τρεις άλλες σημαντικές πληροφορίες: ποιος, πού και πότε. Μπορούμε να τα σπάσουμε σε τρεις σφαίρες με ακριβώς αυτές τις κεφαλίδες.

Το κύριο θέμα είναι ότι μερικές πληροφορίες που είναι πιο σημαντικές από άλλες θα πρέπει να φροντίσετε να δώσετε αυτή την ιδιαίτερη προσοχή. Αυτό δίνει στην εργασία σας οπτική ποικιλία και διευκολύνει την περιήγηση.

Βήμα 5: Προσθέστε τις παραγράφους

Ο διαχωρισμός του κάτω τμήματος σε δύο κύριες στήλες θα μας δώσει αρκετό περιθώριο για περιεχόμενο. Δημιουργήσαμε μόνο την πρώτη στήλη και άφησε αρκετά στενή, η οποία είναι ωραία για το περιεχόμενο που κατέχει. Αυτό μας επιτρέπει να έχουμε μια ακόμα ευρύτερη στήλη για τις παραγράφους μας, κάτι που δεν θα φαινόταν σωστό εάν ήταν πολύ στενό.

Τελειώνω

Ώρα να τελειώσουμε: Το φυλλάδιο μας λέει όλα όσα χρειάζεται και είναι αρκετά ελκυστικό για την εκκίνηση. Η διάταξη της σελίδας εδώ ήταν πραγματικά ελάχιστη και η περισσότερη αισθητική παρέχεται από τις εικόνες.

Σημειώσεις σχετικά με την ευθυγράμμιση

Βεβαιωθείτε ότι καθώς φτιάχνετε το φυλλάδιο σας, δεν ρίχνετε απλά τα αντικείμενα σας στη σελίδα. Υπάρχουν ορισμένες πολύ αυστηρές και σκόπιμες ευθυγραμμίσεις στη θέση μου στο σχεδιασμό μου:

Παρατηρήστε πώς τα πάντα ευθυγραμμίζονται καλά σε κάθετα και οριζόντια επίπεδα. Επίσης, παρατηρήστε πόση απόσταση τοποθετείται μεταξύ της άκρης της σελίδας και του περιεχομένου. Πάντα δώστε στο περιεχόμενό σας αρκετό χώρο αναπνοής, ακριβώς όπως τα περιθώρια σε ένα έγγραφο του Word.

Εκτύπωση

Η iektiposeis αναλαμβάνει τον σχεδιασμό του διαφημιστικού φυλλαδίου σας και την εκτύπωση σε μικρές ή σε μεγάλες ποσότητες (ψηφιακή εκτύπωση ή εκτύπωση σε τυπογραφεία με μηχανές offset.